APP VEJLEDNING

Hej alle.
Så sker det, at vi rykker over på appen. Appen vil komme til at vise alle vores arrangementer, busture og hvad vi ellers får arrangeret igennem support.
Appen hedder MinOrganisation på både Google Play og App Store. Og logoet ser ud som vist til højre.
Hvis denne manual følges, skulle man gerne være inde i appen og kunne se de forskellige ting.
Da det hele er nyt og vi har mange der skal ind i systemet, beder vi om en vis tålmodighed, inden i griber til tasterne og siger i ikke kan komme ind!
Vi ved godt mange af jer allerede har stået og udfyldt en formular, da i betalte kontingent til første træning, men vi kommer desværre ikke udenom at i skal oprette jer selv, da i skal udfylde password og hvad der ellers høre til!
Start med at downloade appen på enten Google Play eller App Store
Når man har installeret appen, skal man trykke på dette
–>LINK<–
og så vil denne skærm komme frem. –>

 

 

Her udfylder man felterne fra start til slut. BEMÆRK, når man skal skifte år med sin fødselsdag, kan man trykke på årstallet istedet for at flytte en enkelt måned af gangen.

 

 

 

 

 

Rubrikken “Yderligere information til din afdeling” skal ikke udfyldes. –>
 
 
 
Husk at trykke på opret bruger når du er færdig. –>
Når første rubrik er udfyldt, vil du blive mødt af denne side.

 

Her udfylder du blot, om du er medlem voksen, barn, hustand eller gæst.

 

Gæst er til de personer som ikke ønsker at være medlem af support, men stadig kunne tilgå busture til udebane.

 

Når der er trykket godkend, vil din anmodning om medlemsskab blive godkendt hurtigst muligt.
 
Hav lidt tålmodighed her i starten, da der er rigtig mange der opretter sig på samme tid!
Når du skal logge ind på din telefon vil du blive mødt af 3 felter, som hedder e-mail, Adgangskode og Domænenavn på din organisation.

 

E-mailen er den mail du har brugt til at oprette dig på og adgangskoden som der er valgt under oprettelsen.

 

 
 
 
Domænenavn på din organisation skal skrives: bluefoxsupport.dk –>
 
 
Sådan vil din startskærm blive vist (farverne er ikke nødvendigvis ikke de samme)

 

Hjulet du ser i starten, er de begivenheder der er de kommende 30 dage.

 

Den kan man dreje på og se de forskellige begivenheder.

 

Trykker man ovenfor hjulet hvor begivenheden er beskrevet, kommer man ind på selve eventet, hvor der er en beskrivelse og man kan vælge om man ønsker at deltage eller ej (Det er ikke påkrævet at melde fra)
Hvis der er betaling på eventet eller en bustur, vil der være et mobilepay logo på eventet.

 

Her vil du ligeledes blive ledt ind på selve begivenheden, hvor der naturligvis vil blive skrevet pris i beskrivelsen.

 

Trykker du deltager, vil du blive mødt af et nyt billede, hvor prisen vil fremgå og ønsker man at deltage, vil man blive guidet videre ind til Mobilepay, hvor man først er tilmeldt efter betalingen er sket.

 

De 3 streger i nederste venstre hjørne, viser alle events der er lagt ind for sæsonen – Dette vil blive beskrevet længere nede
 
 
 
 
Betalingsdelen ser sådan her ud
Når man trykker på de 3 streger i venstre bund, hvor hjulet for de 30 dage er vist, vil denne skærm komme frem.

 

Den viser samtlige events der er lagt op for sæsonen.

 

Det skal dog siges der sagtens kan blive tilført flere events eller aflysninger, da vi ikke helt er herre over om kampene bliver flyttet hen over sæsonen.
Helt til højre i bunden er der vist en klokke.
 
Dette er en notifikations skærm, hvor nye events/busture vil blive vist som en notifikation.
 
Denne del er blot en lille service, dog vil du altid kunne finde tingene igen inde i kalenderen.
Dette er den overordnede del af appen.
Der vil komme en smule mere til løbende, men appen er under en rivende udvikling og der kan opstå fejl.
Skulle man løbe ind i fejl eller problemer er i mere end velkommen til at kontakte Rene Gravengaard, så vil han prøve at hjælpe på bedst mulig vis!